Klantenservice Hoe kunnen we je verder helpen?
Kom je er niet uit? Stuur ons gerust een mailtje, bel ons of stuur een berichtje via whatsapp.
Of stuur een berichtje via onderstaand contactformulier en we doen ons best om zo snel mogelijk je vraag te beantwoorden!
Contactgegevens
-
Lijsterbesstraat 4
6573XM Beek Ubbergen - +31 (0)6-51469771
- +31 (0)6-51469771
- info@preppershop.nl
Vind ons op
Veelgestelde vragen
Bestellen
De eerste keer bestellen, hoe werkt dat?
Voeg het product wat je wilt toe aan de winkelwagen. Ben je nog niet klaar met winkelen? Klik dan op ‘verder winkelen’ (die staat links onderin bij het winkelwagen menu). Je gaat nu terug naar de shop en kun je verder de producten uitzoeken die je nodig hebt. Heb je alle producten die je wilt hebben? Klik dan op ‘ga naar winkelwagen’ (die staat rechts onderin bij het winkelwagen menu).
Klik je op ‘ga naar winkelwagen’, dan krijg je de inhoud van de winkelwagen te zien. Hier staat o.a. de producten in die je wilt bestellen, het aantal en de prijs. Staat er een product bij die je niet wilt? Verwijder hem dan eenvoudig door op het kruisje te klikken om hem weer te verwijderen. Wil je het product wel, maar staat er per ongeluk teveel in, klik dan op het ‘aantal’ hokje en verander het aantal in het hokje.
Ook kun je de verzending kiezen. Woon je bijvoorbeeld in België, klik dan België aan in het menu “land van verzending”. De kosten voor het verzenden worden automatisch berekend.
Betaal eenvoudig via iDeal, PayPal, bancontact of overschrijving.
Heb je kortingscode? Vul deze dan in, in het vakje kortingscode. De korting word dan automatisch verrekend met het bedrag dat je moet betalen.
Klik op ‘verder met bestellen’.
Je krijgt nu een andere pagina te zien. Er staat 3 opties: Inloggen als gast, klant registreren en inloggen als bestaande klant.
Inloggen als gast:
Hier log je in zonder je te registreren. Je vult alleen je adres gegevens en je e-mail in (je e-mail adres hebben we nodig zodat je de voortgang van je bestelling kunt volgen).
Registreren als klant:
Je kunt je ook als klant registreren, dit heeft als voordeel dat je bij een volgend bezoek snel inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord en je dus niet weer alle adres gegevens hoeft in te vullen. Ook word je dan op de hoogte gehouden van allerlei leuke acties en profiteer van persoonlijke kortingen.
Inloggen als bestaande klant:
Als je je hebt geregistreerd bij je vorige bezoek kun je nu eenvoudig inloggen en bestellen via onze shop.
Kies een van de 3 opties en volg het menu van je keuze.
Klik op ‘besteloverzicht’. Je krijgt nu een overzicht van je bestelling te zien, het afleveradres en het factuuradres. Controleer goed of alle gegevens kloppen. Stel je wilt toch nog iets veranderen, klik dan op ‘wijzigen’.
Klopt alles? Klik op ‘bevestigen’. Je krijgt nu een besteloverzicht te zien, klik op de knop betalen en betaal nu eenvoudig via iDeal of overschrijving als je geen iDeal kunt gebruiken.
Je bestelling is dan betaald en wij gaan dan snel voor je aan de slag, zodat je zo snel mogelijk van je producten kan gaan genieten.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de €30 is de verzending binnen Nederland gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €6,95.
Betalen
Kan ik achteraf betalen?
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de betaalmethode Klarna.
Voor het gebruik van Klarna worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW volgens het Nederlandse tarief (9% of 21%).
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om te betalen met:
- iDEAL
- Mastercard
- VISA
- American Express
- PayPal
- Bancontact
- Achteraf betalen met Klarna
Het is helaas niet mogelijk om met bitcoins of in termijnen te betalen.
Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.
Levertijd & Bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Als je op werkdagen voor 14:00 besteld, wordt je order dezelfde dag nog verzonden met PostNL. Normaal gesproken heb je de bestelling dan de volgende dag in huis.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja, dat kan! Zodra de bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kun je de status van je bestelling na 00.00 uur volgen via de website van betreffende vervoerder.
Retourneren
Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
Toch niet tevreden over je product? Of is het stuk? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd.
Alle beloftes op een rijtje.
- 14 dagen bedenktijd, na ontvangst van je product.
- Product ruilen? Na ontvangst, verzenden we dezelfde dag je nieuwe product.
- Geld terug? Binnen 3 dagen na ontvangst word het bedrag teruggeboekt.
Nadat je je bestelling thuis hebt ontvangen heb je 14 dagen de tijd om de producten te bekijken. Je hebt tot en met dag 14 om te laten weten dat je van de koop afziet. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om daadwerkelijk te retourneren. Als (een deel van) je bestelling niet aan je verwachtingen voldoet kun je deze aan ons retour sturen. We waarderen het als je aan wilt geven waarom je iets wilt terugsturen, maar dit is niet verplicht.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Wij hebben de voorkeur dat je een email stuurt naar info@preppershop.nl. Graag de volgende gegevens vermelden:
- Het nummer van je bestelling, factuur of pakbon.
- Je naam en adresgegevens.
- Welk(e) artikel(en) je retour wilt sturen en liefst ook de reden hiervoor.
Download hier het Retourformulier Preppershop
Download hier het formulier voor herroeping
Stuur het product compleet, ongebruikt en onbeschadigd terug in en indien mogelijk in originele verpakking. Het is toegestaan om artikelen terug te sturen die niet (geheel) aan bovenstaande eisen voldoen. De kosten voor de waardevermindering van het product zullen dan in mindering worden gebracht op het terug te betalen bedrag. Hiervan stellen we je natuurlijk op de hoogte.
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening.
Mag ik alle artikelen altijd retourneren?
Er zijn een aantal artikelen die uitgesloten zijn van het herroepingsrecht:
- Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
- Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
- Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd’s en cd’s;
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van
gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is
verbroken.
Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Nadat wij de retour in goede orde ontvangen hebben, betalen wij het bedrag zo spoedig mogelijk terug op dezelfde manier als waarop de oorspronkelijke transactie is verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen 3 dagen nadat wij de retour hebben ontvangen.
Klacht
Hoe kan ik een klacht indienen?
Heb je een klacht? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op!
Stuur een mail naar info@preppershop.nl om je klacht in te dienen. Je mag natuurlijk ook bellen of stuur een bericht via whatsapp.
Leidt dit nou niet tot de oplossing waar je tevreden mee bent, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.
Ook is het mogelijk vanaf 15 februari 2016 om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Unie.
Garantie
Algemene voorwaarden
Gebruik van deze site betekent dat je de algemene voorwaarden accepteert.
Privacy beleid
Als je wilt weten welke informatie we van jou hebben en wat we hiermee doen, dan kan je het beste onze Privacy beleid lezen.
Mocht je daarna nog vragen hebben over jouw privacy, neem dan vooral contact op met onze klantenservice.
Bestellen
De eerste keer bestellen, hoe werkt dat?
Voeg het product wat je wilt toe aan de winkelwagen. Ben je nog niet klaar met winkelen? Klik dan op ‘verder winkelen’ (die staat links onderin bij het winkelwagen menu). Je gaat nu terug naar de shop en kun je verder de producten uitzoeken die je nodig hebt. Heb je alle producten die je wilt hebben? Klik dan op ‘ga naar winkelwagen’ (die staat rechts onderin bij het winkelwagen menu).
Klik je op ‘ga naar winkelwagen’, dan krijg je de inhoud van de winkelwagen te zien. Hier staat o.a. de producten in die je wilt bestellen, het aantal en de prijs. Staat er een product bij die je niet wilt? Verwijder hem dan eenvoudig door op het kruisje te klikken om hem weer te verwijderen. Wil je het product wel, maar staat er per ongeluk teveel in, klik dan op het ‘aantal’ hokje en verander het aantal in het hokje.
Ook kun je de verzending kiezen. Woon je bijvoorbeeld in België, klik dan België aan in het menu “land van verzending”. De kosten voor het verzenden worden automatisch berekend.
Betaal eenvoudig via iDeal, PayPal, bancontact of overschrijving.
Heb je kortingscode? Vul deze dan in, in het vakje kortingscode. De korting word dan automatisch verrekend met het bedrag dat je moet betalen.
Klik op ‘verder met bestellen’.
Je krijgt nu een andere pagina te zien. Er staat 3 opties: Inloggen als gast, klant registreren en inloggen als bestaande klant.
Inloggen als gast:
Hier log je in zonder je te registreren. Je vult alleen je adres gegevens en je e-mail in (je e-mail adres hebben we nodig zodat je de voortgang van je bestelling kunt volgen).
Registreren als klant:
Je kunt je ook als klant registreren, dit heeft als voordeel dat je bij een volgend bezoek snel inlogt met je gebruikersnaam en wachtwoord en je dus niet weer alle adres gegevens hoeft in te vullen. Ook word je dan op de hoogte gehouden van allerlei leuke acties en profiteer van persoonlijke kortingen.
Inloggen als bestaande klant:
Als je je hebt geregistreerd bij je vorige bezoek kun je nu eenvoudig inloggen en bestellen via onze shop.
Kies een van de 3 opties en volg het menu van je keuze.
Klik op ‘besteloverzicht’. Je krijgt nu een overzicht van je bestelling te zien, het afleveradres en het factuuradres. Controleer goed of alle gegevens kloppen. Stel je wilt toch nog iets veranderen, klik dan op ‘wijzigen’.
Klopt alles? Klik op ‘bevestigen’. Je krijgt nu een besteloverzicht te zien, klik op de knop betalen en betaal nu eenvoudig via iDeal of overschrijving als je geen iDeal kunt gebruiken.
Je bestelling is dan betaald en wij gaan dan snel voor je aan de slag, zodat je zo snel mogelijk van je producten kan gaan genieten.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
Voor bestellingen met een orderwaarde boven de €20 is de verzending binnen Nederland en België gratis. Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten €5,95.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Betalen
Kan ik achteraf betalen?
Wij bieden de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit is niet met een acceptgiro, maar met de betaalmethode Klarna.
Voor het gebruik van Klarna worden er geen extra kosten in rekening gebracht.
Zijn de prijzen inclusief btw?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW volgens het Nederlandse tarief (9% of 21%).
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Het is mogelijk om te betalen met:
- iDEAL
- Mastercard
- VISA
- American Express
- PayPal
- Bancontact
- Achteraf betalen met Klarna
Het is helaas niet mogelijk om met bitcoins of in termijnen te betalen.
Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving.
Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
Levertijd & Bezorgen
Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Leveren jullie ook in het buitenland?
Kan mijn bestelling in het weekend bezorgd worden?
Retourneren
Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Mag ik alle artikelen altijd retourneren?
Er zijn een aantal artikelen die uitgesloten zijn van het herroepingsrecht:
- Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
- Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
- Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd’s en cd’s;
- Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van
gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is
verbroken.
Klacht
Hoe kan ik een klacht indienen?
Heb je een klacht? Dit lossen we zo snel mogelijk voor je op!
Stuur een mail naar info@preppershop.nl om je klacht in te dienen. Je mag natuurlijk ook bellen of stuur een bericht via whatsapp.
Leidt dit nou niet tot de oplossing waar je tevreden mee bent, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.
Ook is het mogelijk vanaf 15 februari 2016 om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Unie.
Hoe behandelen wij je klacht?
Garantie
Algemene voorwaarden
Gebruik van deze site betekent dat je de algemene voorwaarden accepteert.
Privacy beleid
Als je wilt weten welke informatie we van jou hebben en wat we hiermee doen, dan kan je het beste onze Privacy beleid lezen.
Mocht je daarna nog vragen hebben over jouw privacy, neem dan vooral contact op met onze klantenservice.